filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
Over and over again I’m told there is a note on my account for driver to go to garage for order and check by freezer. Every single time new driver (which seems often) they go to front door. So nothing gets delivered. Have called countless times and they say note is in...
Read more
#1382929
Reply to reviews
They sent coupon after last order. I tried to use it and site said it was invalid. Did chat with customer service. They said I'd already used that coupon. How? Just got it after last order! Customer service rep said wait a minute and then asked for credit card info....
Read more
I didn't like
  • Terrible customer service
#1372477
Reply to reviews
Show

Schwans - Delivery fee

So i happened to see a schwans truck in parking lot so i stopped and asked if he had any bagel dogs. He got them and said that will be $18.99...i said really that much, did they raise the price? He said no, there's a delivery fee of 3.99. I said nevermind and left. Ridiculous... how can u charge a " delivery fee if u didn't actually p Shrug "deliver" the item.
#1368397
Reply to reviews
Show

Schwans - Employment related

I need to know the requirements to obtain employment I did a application and it said No experience needed and than it said I don’t meet the requirements I’m only 18 and I don’t have a record I don’t drive yet I’m sure I’ll be a great fit for the job It was a warehouse Associate position
#1362832
Reply to reviews
My family and friends have been getting Swans delivered for years. This last couple times I purchased, I had the rudest driver, I will not buy Swans again through this driver. LET ME KNOW WHEN YOU GET A NEW DRIVER AND I WILL BUY FOOD AGAIN. Also have a friend that...
Read more
Anonymous
Georgia Johnson

I will not order from schwans any more. I had to call 5 times before I could my receipt from my last order. I had opted to not get receipts. I did not opt out. On one call, Th...

#1352521
Reply to reviews
Show

Schwans - Very happy

Very good service verry happy
5.0
Details
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Turnaround Time
Value for money
Website
#1350267
Reply to reviews
Show

Schwans - Delivery

Called 3 times was told he was coming never showed up
#1332450
Reply to reviews
Show

Schwans - Watch your credit card statements

They charged my account 3 times for my last order. It’s been 1 1/2 months and I have yet to be refunded! I’ve called 5 times and every time I’m told I’ll receive a call from the refund department within 1 business day! Here I sit no refund no call! I’ll NEVER buy another thing from them!
1.3
Details
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Turnaround Time
Value for money
Website
#1329265
Reply to reviews
I ordered at the end of June. My items were never delivered. First time in 30+ years. Two weeks later, still no delivery. After calling, was finally advised items would be delivered Tuesday, August 7. I called twice that day to see about what time I could expect...
Read more
1.6
#1324394
Reply to reviews

Contact Schwans

Mailing Address:
Schwan's Home Service, Inc.
C/O Customer Service 115 West College Drive
Marshall, MN 56258
Phone:
(888) 724-9267
More
Schwans - Customer Service and Delivery
I received an order on 7/16/18 that had an error in my pizza's I was promised by customer care members I would get by 7/24/18. I was then informed I was pushed back to 8/7/18 from 11-2pm. It is now 4pm CST. I still don't have it. I called and all I was told was I will...
Read more
2.4
I didn't like
  • Customer service and delivery
  • Lack of delivery
#1323740
Reply to reviews